Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.01.2018 20:32 - Лъжливи блогови новини!
Автор: leonleonovpom2 Категория: История   
Прочетен: 5075 Коментари: 19 Гласове:
29

Последна промяна: 20.01.2018 21:08

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 От поетеса и "учител" по литература!?
Няма да коментирам качеството на поезията на Розела . Не ми е това работата.  Но ако някой се хвали с количество, то тя се хвали с големия си брой книги или стихосбирки!
Ботев да и завиди направо!
Но въпросът е за лъжливата новина,  че съм я ухажвал на " лични"! ? Ако някога наистина съм и пращал някакво съобщение ,то е било във връзка с нещо, написано от нея
Никога не съм кореспондирал , движен от такива мотиви!
Да провери, може да е клонинг , ако наистина има такова нещо!
А що се отнася до нея, като сексуален обект, нека бъде спокойна! Как ,все пак да не я обидя, да го кажа,  не е  предмет, ама никакъв,  на внимание като такъв обект И не затова съм в блога!

А за Свилен Цъгов или Рустам, по-добре е вместо да се занимава непрекъснато с другите, все едно ,че е съвършен, да бъде откровен за себе си!
Да се представи!  Кой е, какъв е! Какви му са интересите?
Въпреки ,че е ясно, че като литератор не струва, затова е пратен в Техникума по автотранспорт! На доизживяване
Преписа дословно един мой постинг под името Маркнатан и го надуха на първа, все едно ,че му е авторски! 
И други неща преписва от мен, включително и в последния му "постинг" и си ги присвоява?!
Това ,че е посредственик, нереализиран и на тази база комплексар е ясно!
На него какво друго не му е ясно!?
Аз от него искам просто да се маха от кръгозора ми!
Какво ме кани ,да му чета простотиите?
Не ме интересуват!
Да се маха!



Гласувай:
32


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

1. rosiela - Няма лъжливи новини, блогъре. За Алхимика иде реч?
20.01.2018 21:08
Ти Алхимика ли си? Ухажване е слабо казвано, що интимни " прелести" изчетох. Разсмя ме от сърце.
цитирай
2. leonleonovpom2 - Ти Алхимика ли си? Ухажване е слабо ...
20.01.2018 21:14
rosiela написа:
Ти Алхимика ли си? Ухажване е слабо казвано, що интимни " прелести" изчетох. Разсмя ме от сърце.


Сериозно ли говориш?
Не ме разсмивай! Изобщо нямам и дума написана в тази насока Изчела си интимни прелести?
Ами дай да ги видим, не ме притесвява, прекрасно знам, че такова нещо не съм писал никога
Тука ги дай! не се съмнямам, знам ,че имам клонинг, ако все пак има нещо, не е мое дело!
Дай ги тук!Да ги видя
Или е поредната ти лъжа!
цитирай
3. leonleonovpom2 - А алхимик съм за болни и нереализ...
20.01.2018 21:15
А алхимик съм за болни и нереализирани мозъци?
Ясно ли ти е или се нуждаеш от обяснения?
цитирай
4. leonleonovpom2 - Ето едно съобщение от въпросната Розела!
20.01.2018 21:55
Съобщенията са две- Нейното и моят отговор
датата 01 06 2017- преди повече от година и половина пратено!
Ето нейното:
- Ако допускаш по-малко правописни грешки ,ще си още по- интересен!
Ето и еротичният ми отговор:
- Благодаря Розела, за препоръката!
По назад не съм ровил, но знам че няма Да не я обиждам отново, заради това!
цитирай
5. rosiela - Значи имаш повече от един ник. Не лъжи, не си интересен, освен за сатиричен сборник.
20.01.2018 21:57
leonleonovpom2 написа:
А алхимик съм за болни и нереализирани мозъци?
Ясно ли ти е или се нуждаеш от обяснения?



И не само това, непрекъснато кесиш и ме четеш, ами да ми платиш една стихосбирка тогава? Какво ще кажеш?

цитирай
6. leonleonovpom2 - А алхимик съм за болни и нереализ...
20.01.2018 22:11
rosiela написа:
leonleonovpom2 написа:
А алхимик съм за болни и нереализирани мозъци?
Ясно ли ти е или се нуждаеш от обяснения?



И не само това, непрекъснато кесиш и ме четеш, ами да ми платиш една стихосбирка тогава? Какво ще кажеш?



До там ли опря? До парите на една стихосбирка? Много си закъсала с читателите в такъв случай!
Влизал съм, когато си ми слагала минуси Ти си другият абонат за това!
Ако ме попиташ за име на твое стихотворение или цитат, честно ти казвам, че нямам отговор
Да, направих ти правилна забележка, че не е редно да се подиграваш с града на Ботев- Калофер, града...
Какъвто и да е поводът, а той също не ти правеше чест, нямаш право!
В коментар беше, не в съобшение!
Не мисли, че като не съм завършил литература, едвам съм закърпвал тройките за годината
Бях най- добрият и никой не ми развиваше темите или пък да ги преписвам от някъде Защото смягах да кандидатствам с литература!....
Грешките ми тук са преобладаващо технически И какъв плюс е за този ,който не допуща грешки ,но има коректор? Негов или на коректора? Аз умишлено не слагам!
Кеседжия на турски ,доколкото знам е убиец или нещо подобно
Искам да те убивам?!
Толкова ли съм страшен??
цитирай
7. leonleonovpom2 - благодаря, приятелю!
20.01.2018 22:16
анонимен написа:
Спокойно. Знаем, че няма мъж на планетата, който да и напише такива неща.


Чудех се как по- деликатно да и кажа, че си въобразява!
Независимо ,че ме засегна, все пак ми е жал за нея! Как би и се отразил един по- тежък за женското и самочувствие мой отговор?
Но все повече се убеждавам ,че не заслужава милост!
Поздравления за съвършения отговор!
цитирай
8. rosiela - Не се измъквай?
20.01.2018 22:18
Който лъже - плаща!
Никаква подигравка няма с Калофер, не си ходил скоро на психиатър да ти даде правилните хапчета!
цитирай
9. rosiela - Защо не пускаш отговора ми от поредната си лъжа,
20.01.2018 22:24
Алхимик?!
цитирай
10. rustam - Добър вечер!
20.01.2018 22:26
Ванка, престани с лъжите, ела да хвърлиш пак едно око при мен!
цитирай
11. pvdaskalov - * 1 *
20.01.2018 22:42
Драги Лео, въпросният, заслужено наричан от мен Г-н Калашников, изглежда се е нальокал с оцет и беше при мен като коментатор преди броени часове. Аз недовиждам на слаба светлина (Пуснал съм пердета срещу силната светлина отвън.) и понякога трия неволно коментари, адресирани до мен. Извиних му се и му дадох отговор по зададените ми два профанни въпроса. Първо, той не е обърнал внимание, че стихотворението, в което е намерил уж грешки, е цитирано и оградено с кавички. Аз му направих услуга със справките, вместо да попита радио Ереван или арменския поп.
Пропуснах да го питам, да не би да е толкова злостен, че се е открил в Таблицата, която се мъдри в края на постинга ми. Дори да има някакви грешки, защо търси под лупа това, по което се мисли за компетентен, а не обърне внимание на следния мой лесно разбираем призив, цитирам дословно:
"... ние тук, в Блог.бг, трябва да благодарим на Бога, че сме нормални хора. И колко малко се иска, за да бъдем ангели един към друг!"
Извинявай, Лео, че не коментирам директно твоя постинг, но това жалко човече се нахвърля едновременно към двама ни. Преди това имитираше чужди НИК-ове и ръсеше не аз, а той, простотии по творци, на които не може да се намаже на малкото пръстче.
Това е. България има прекрасни млади хора, но добре че не са били негови ученици.
Аз няма от какво да се срамувам. Да си помисли той за своя живот и поведение. И да си гледа Блога, да пресметне колко човеколюбиви постинга е публикувал!
С поздрави!
П и е р
ПС - И мен покани да го посетя... Когато си измие тоалетната с белина, може да се върна и му гостувам от оня свят
П и е р
цитирай
12. leonleonovpom2 - Разкарвай се, Свилен Цъгов!
20.01.2018 22:46
rustam написа:
Ванка, престани с лъжите, ела да хвърлиш пак едно око при мен!

От тебе добър вечер, все едно от змия целувка!

Махай се!
цитирай
13. leonleonovpom2 - Поздрави, Пиер!
20.01.2018 23:03
pvdaskalov написа:
Драги Лео, въпросният, заслужено наричан от мен Г-н Калашников, изглежда се е нальокал с оцет и беше при мен като коментатор преди броени часове. Аз недовиждам на слаба светлина (Пуснал съм пердета срещу силната светлина отвън.) и понякога трия неволно коментари, адресирани до мен. Извиних му се и му дадох отговор по зададените ми два профанни въпроса. Първо, той не е обърнал внимание, че стихотворението, в което е намерил уж грешки, е цитирано и оградено с кавички. Аз му направих услуга със справките, вместо да попита радио Ереван или арменския поп.
Пропуснах да го питам, да не би да е толкова злостен, че се е открил в Таблицата, която се мъдри в края на постинга ми. Дори да има някакви грешки, защо търси под лупа това, по което се мисли за компетентен, а не обърне внимание на следния мой лесно разбираем призив, цитирам дословно:
"... ние тук, в Блог.бг, трябва да благодарим на Бога, че сме нормални хора. И колко малко се иска, за да бъдем ангели един към друг!"
Извинявай, Лео, че не коментирам директно твоя постинг, но това жалко човече се нахвърля едновременно към двама ни. Преди това имитираше чужди НИК-ове и ръсеше не аз, а той, простотии по творци, на които не може да се намаже на малкото пръстче.
Това е. България има прекрасни млади хора, но добре че не са били негови ученици.
Аз няма от какво да се срамувам. Да си помисли той за своя живот и поведение. И да си гледа Блога, да пресметне колко човеколюбиви постинга е публикувал!
С поздрави!
П и е р
ПС - И мен покани да го посетя... Когато си измие тоалетната с белина, може да се върна и му гостувам от оня свят
П и е р


От публикуваното за него е ясно, че е кръгъл нещастник
Учител по литература в техникума по автотранспорт? Все едно академик да работи като санитар?
И този комплексар, тръгнал да учи зрели хора?
Не го приемали жените? Ами освен тази, която присмехулно цитираше, че си от Калофер града и не може да го проумее , трудно се вижда друга на хоризонта
Сигурен съм, че е стар ерген! Коя нормална жена би тръгнала с някой, изпълнен само със злоба!?
Ще ме кани да чета творения на комплексар!? Какво полезно има в тях, духовно, интересно?
Само отрова, с която е пропит! В него липсва човечност, човешкото, какво друго да се търси?
Не, няма да продължавам, какво да му изброявам минусите, като няма и един плюс?
Тръгнал да се присмива? Не ес ли вижда, какъв нещастник е

Лека нощ, Пиер!
цитирай
14. leonleonovpom2 - Розела, ти знаеш ли за какъв том си?
20.01.2018 23:22
За такъв, с портрети на поетеси с нетрадиционна красота
Който да е на разположение в изтрезвителя За по-бързо изтрезняване на посетителите му! За капак ,могат и да им прочетат някое стихотворение , твое!Ефектът ще е моментален! Изтрезняване, от ужас!
Аз не коментирам при тебе, сложи си минуса, не даваш " обясненията ми", дотук с тебе!
цитирай
15. merlin68 - Малииии, преди години имахме едно ...
20.01.2018 23:23
Малииии, преди години имахме едно бабе - готвачка, че и тя Роза:))) По цял ден разправяше кой колега как я задявал, че и стихове пишеше. Добре, че не беше реститутка, че и да ги издава...
цитирай
16. leonleonovpom2 - Здравей, мерлин!
20.01.2018 23:32
merlin68 написа:
Малииии, преди години имахме едно бабе - готвачка, че и тя Роза:))) По цял ден разправяше кой колега как я задявал, че и стихове пишеше. Добре, че не беше реститутка, че и да ги издава...


Да, добре ,че ми припомни тази подробност!
Че сега всякакви недоносчета могат да видят бял свят, стига да имаш пари за издаването им!
Или да намериш балък да го финансира
Книги никой не чете сега, както преди и не се реди на опашки за тях!
Има и свестни поетеси Те си личат Но някоя злобна, изпълнена с омраза, каква друга чувственост може да има в стиховете й
Те ще са пълен фалш
Аз от такава нищо не бих прочел, камо ли с нетърпение да"кеся", за да чакам нещо ново!?

Лека нощ!
цитирай
17. leonleonovpom2 - Бил съм автор на акумулаторните кутии
21.01.2018 22:30
Ето една лъжлива новина
Сега, дори и за присмех да е, трябва да се базира на нещо точно
Акумулаторните кутии са измислени далече преди да се родя! Това е истината
Но невежеството за самата кутия е фрапантно
Под акумулаторна кутия се разбира опаковката само, външната част , нагледно казано-куфара , а не съдържанието-акумулатора
Да ,занимавал съм се с кутиите, защото са по специалността ми! От пластмаса и термоеластопласт се правят
Работил съм и за друг акумулаторен завод освен в Пазарджик и в Добрич Там правеха кутии за руските заводи в Толияти България беше специализирана в СИВ за тях!
Стотици хиляди се произвеждаха годишно Там , в Добрич, се гонеше студоустойчивост, защото пластмасата се пука при температури под-30 градуса Зимните условия в Русия! И я постигнахме!
В Пазарджик също се постигна исканото! Но и двете разработки не се внедриха, основната причина беше, че се затвори руският пазар за нас ,а западният не се отвори!

Дано съм задоволил любознателността на интересуващите се от акумулаторни кутии
цитирай
18. nedovolen - Бай Нено горския
23.01.2018 13:39
да се отърве от досадното дърдорене на жена си, отишъл в кръчмата. Пийва ракия и поглежда в джоба на палтото си. По едно време кръчмарят го пита: бай Нено, какво поглеждаш. А бе, сложил съм снимката на жената. Като вземе да ми харесва и си тръгвам... :)))
цитирай
19. leonleonovpom2 - Поздрави, Николай!
23.01.2018 15:42
nedovolen написа:
да се отърве от досадното дърдорене на жена си, отишъл в кръчмата. Пийва ракия и поглежда в джоба на палтото си. По едно време кръчмарят го пита: бай Нено, какво поглеждаш. А бе, сложил съм снимката на жената. Като вземе да ми харесва и си тръгвам... :)))


Оригинално!
Трябва да си извадя снимка на героите от постинга!
И да си ги гледам!
Когато вземат да ми харесват наистина, това е ясен знак, че повече работа в блога нямам!

Хубав ден ти пожелавам!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: leonleonovpom2
Категория: История
Прочетен: 9133157
Постинги: 1348
Коментари: 29643
Гласове: 102590
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031